فانی لند‌

ریمیک متال گیر سالید ۳ برای آشنایی مخاطبان جوان با این سری ساخته شده است

همانطور که می‌دانید ریمیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater توسط کونامی در دست ساخت قرار دارد، اما چرا این شرکت به سراغ سومین نسخه از متال گیر سالید رفته است؟

بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater در سال ۲۰۰۴ برای پلی استیشن ۲ منتشر شده بود و یکی از بهترین عناوین تاریخ محسوب می‌شود. نوری‌آکی اوکامورا، تهیه‌کننده سری Metal Gear Solid، در مصاحبه‌ای اخیر یکی از دلایل اصلی تصمیم کونامی برای بازسازی این بازی نمادین را بیان کرد.

در شماره اخیر مجله Play که توسط GamesRadar بازنشر شده است، اوکامورا به بحث در مورد تمام جوانب Metal Gear Solid پرداخت. او یکی از دلایل کلیدی کونامی برای بازسازی Metal Gear Solid 3 پس از 20 سال از انتشار اولیه آن را چنین توصیف کرد:

یکی از چیزهایی که واقعا ما را به فکر بازسازی بازی انداخت، این بود که متوجه شدیم نسل جدیدتری از بازیکنان با سری Metal Gear آشنایی ندارند. این عملا وظیفه ما بود که اطمینان حاصل کنیم این سری برای نسل‌های آینده زنده بماند. به هر حال، ما چیزی بیش از DNA به جا می‌گذاریم.

متال گیر سالید ۳ دو دهه قبل بسیار پیشرفته به‌نظر می‌رسید و شامل داستانی جذاب و طولانی، سیستم عملیاتی باز و مکانیک‌های منحصر به فرد استتار، درمان و بقا بود. تمام این ویژگی‌ها در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater حضور خواهند داشت، اما همه چیز به‌طور چشمگیری بهبود یافته است تا یک بازسازی جاه‌طلبانه باشد.

اولین بازی Metal Gear در سال 1987 منتشر شد و آخرین نسخه بزرگ این سری در سال 2015 با Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به بازار آمد. کونامی و هیدئو کوجیما حدود یک دهه پیش دچار اختلاف شدند و این موضوع حتی روی کیفیت فنتوم پین بسیار تاثیرگذار بود. 

کونامی Metal Gear Survive که یک بازی ترسناک بقا محور بود را در سال ۲۰۱۸ به بازار منتشر کرد که با شکست بزرگی مواجه شد. از زمان آخرین بازی اصلی متال گیر سالید، 10 سال گذشته و با وجود تاریخچه وسیع این سری، ورود به آن برای تازه‌کاران می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!