فانی لند‌

سازندگان بازی Silent Hill 2 می‌خواهند عناوین ترسناک بیشتری بدون زهره ترک کردن بسازند

طرفداران سایلنت هیل مدت‌هاست که منتظر انتشار ریمیک Silent Hill 2 هستند. پس از سال‌ها انتظار، Konami تصمیم گرفت این فرنچایز ترسناک بقا را بار دیگر احیا کند.

با این حال، به جای اینکه یک تیم داخلی در کونامی این پروژه را انجام دهد، این وظیفه به استودیو Bloober Team سپرده شد. اکنون باخبر شده‌ایم که این استودیو مشتاق است برخی از درس‌های آموخته شده از این پروژه را در عناوین آینده خود بگنجاند.

وب‌سایت Rock Paper Shotgun اخیرا با ماچی گئوم، تهیه‌کننده ارشد Bloober Team، مصاحبه کرده و در طول مکالمه، از او پرسیده شد که پس از انتشار Silent Hill 2 انتظار چه چیزهایی را از تیم داشته باشیم. در حالی که پاسخ مستقیمی به این سوال نداد، اما به نظر می‌رسد که برخی از الهامات آخرین ساخته خود را حفظ خواهند کرد.

ماچی گئوم توضیح داد در گذشته، زمانی که روی اولین قسمت از سری Layers of Fear کار می‌کردند، بیشتر به زهره ترک کردن (jump scare) و چیزهایی که به طور ناگهانی ظاهر می‌شدند، تکیه می‌کردند. اما اکنون، با Silent Hill 2، بیشتر به سمت ایجاد جو تنش‌زا و حس‌های ناشناخته رفته‌اند. او می‌گوید:

اگر بتوانید این احساس را به درستی منتقل کنید، نیازی به «ایجاد» چیزی ندارید زیرا این احساس در حال حاضر روی بازیکنان جواب می‌دهد و در زمینه تجربه دارند.

به نظر می‌رسد که پروژه‌های آینده تیم Bloober Team همچنان از زاویه دید سوم شخص استفاده خواهند کرد. اما فراتر از آن، ممکن است زهره ترک کردن‌هایی که قبلا به آن‌ها تکیه می‌کردند، دیده نشود. بازی‌های ترسناک زیادی وجود دارد که با پیشروی در داستان، به شما ترس ناگهانی می‌دهند.

با این حال، با فرنچایز Silent Hill، یک چیز متفاوت تجربه کردیم. به جای آن، بیشتر حس ترس از ناشناخته وجود دارد. ترکیب حضور در مکان‌های تاریک و همینطور ترس از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد، می‌تواند بازیکنان را در تمام مدت میخکوب کند.

اما باید کمی بیشتر صبر کنیم تا بفهمیم پروژه بعدی این استودیو چه خواهد بود. Silent Hill 2 قرار است در ۱۷ مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شود. با این حال، اولین نقد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بلوبر یک عنوان موفق ساخته است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!