شرکت عالیفرد با برند سن ایچ، برای یازدهمین سال متوالی برنده جشنواره برند محبوب شد
شرکت عالیفرد (سن ایچ) در مراسم معرفی برندهای منتخب مردم در سال 1403 موفق به کسب تندیس و لوح جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان شد. طی این مراسم که با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران آنها در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، از برندهای منتخب مردم تجلیل گردید.
جشنواره برند محبوب، جشنوارهای به وسعت ایران است که در آن گستردهترین نظرسنجی از نگاه مصرفکنندگان در زمینه محبوبیت برندها و میزان کیفیت تجربه شده از سوی آنها، انجام میشود. بر اساس اعلام این جشنواره، امسال بخشی با عنوان باشگاه هواداران برند راهاندازی شده است تا برندهای محبوب بتوانند در اپلیکیشن باشگاه هواداری تاپ برندز برای هواداران خود تولید محتوا کرده و با آنها تعامل داشته باشند.
شرکت عالیفرد با حدود 50 سال فعالیت در صنعت نوشیدنی توانسته است تا کنون محبوبیت خود را در ذهن و یاد مصرفکنندگان، بهعنوان تولیدکننده محصولات سلامتمحور و با کیفیت حفظ کند. این شرکت با انجام مستمر تحقیقات بازار و توسعه سبد محصولات خود بر طبق ذائقه و دلخواه مشتریان، در طی سالیان طولانی توانسته جایگاه خود را بهعنوان شرکت پیشرو و رهبر بازار نوشیدنی تثبیت نماید. بی شک دریافت لوح و تندیس برند محبوب برای 11 سال متوالی نشان از کوشش بیوقفه این تولیدکننده در بهبود کیفیت محصولات و ارائه محصولاتی با طیف گسترده برای برآوردهکردن نیاز مشتریان خود است.
جشنواره برند محبوب بهعنوان یک رویداد سراسری، به آرای مردمی برای داوری برندها تکیه دارد. این جشنواره با هدف شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم در تلاش برای ساماندهی جامعه هواداران این برندها است. گفتنی است نظرسنجی امسال با رأی بیش از 2 میلیون و هشتاد هزار نفر در سراسر ایران انجام شد و مصرفکنندگان از میان چندین برند برای هر گروه کالایی، برند مورد اعتماد و علاقه خود را بهعنوان برند محبوب انتخاب نمودند.
امسال نیز مانند سالهای گذشته، این نظرسنجی با توجه به سن، میزان تحصیلات، جنسیت و استان محل سکونت افراد صورت گرفت و پس از جمعآوری آرا طی یک دوره سه ماهه، برند محبوب و منتخب مردم مشخص گردید. این جشنواره و نظرسنجی انجام شده باعث میشود، تولیدکنندگان پاداش سالها تلاش خود را در صنایع مختلف از دستان گرم تکتک مصرفکنندگان خود دریافت نمایند و همین مهم باعث دلگرمی و اشتیاق تولیدکنندگان به ادامه مسیر پر فراز و نشیب شان در زمینه تولید و عرضه محصولات مورد تأیید مصرفکنندگان خواهد شد.