فناوری جدید DLSS 4 به بازی Cyberpunk 2077 اضافه شد
شب گذشته CD Projekt Red یک بهروزرسانی جدید برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد تا با این فناوری جدید سازگار شود و اولین بازیای خواهد بود که به طور رسمی از DLSS 4 پشتیبانی میکند.
انویدیا اعلام کرده است که کارتهای گرافیک جدید GeForce RTX 5090 را در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۱ بهمن) عرضه میکند و همراه با آن نسل بعدی Deep Learning Super Sampling (DLSS) هم منتشر خواهد شد.
بازی Cyberpunk 2077 با اضافه شدن پشتیبانی از DLSS 4 امکان استفاده از فناوری جدید Multi Frame Generation انویدیا را که به طور انحصاری برای کارتهای گرافیک نسل بعدی RTX 50 عرضه میشود، فراهم میکند. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی به تولید فریمهای بیشتر در حین بازی کمک میکند و عملکرد کلی را بهبود میبخشد.
علاوه بر Cyberpunk 2077 فناوری DLSS 4 در زمان عرضه برای حداقل ۷۵ بازی دیگر هم در دسترس خواهد بود. شما میتوانید پچ نوت مخصوص رایانههای شخصی از CD Projekt Red را در زیر مشاهده کنید:
اضافه شدن پشتیبانی از DLSS 4 با Multi Frame Generation برای کارتهای گرافیک GeForce RTX 50 Series که با استفاده از هوش مصنوعی تا سه برابر فریمهای قدیمی تولید میکند.
فناوری DLSS 4 همچنین Frame Generation تکی سریعتر با استفاده کمتر از حافظه را برای سریهای 50 و 40 کارتهای RTX معرفی میکند.
علاوه بر این اکنون میتوانید بین مدل CNN یا مدل جدید Transformer برای DLSS Ray Reconstruction و DLSS Super Resolution و DLAA در تمام کارتهای گرافیک GeForce RTX انتخاب کنید. مدل جدید Transformer پایداری، نورپردازی و جزئیات در حرکت را بهبود میبخشد.
اشکالات و لکهها در صفحههای درون بازی هنگام استفاده از DLSS Ray Reconstruction رفع شدند.
بخش The Frame Generation در تنظیمات گرافیکی اکنون پس از خاموش کردن Resolution Scaling به درستی ریست خواهد شد.