مدیرعامل کیوبی: برندها به پروژههای وب ۳ زمان و منابع کافی اختصاص نمیدهند
گابریله جیانکولا (Gabriele Giancola)، بنیانگذار و مدیرعامل کیوبی (Qiibee)، معتقد است برندهایی که در تلاشهای وب ۳ خود شکست خوردهاند، زمان و منابع کافی به آن اختصاص ندادهاند. او توضیح داد که چرا برخی برندهای قدیمی وب ۲ در پروژههای وب ۳ خود موفق نمیشوند و چگونه دیگران نتایج عالی در تلاشهای مبتنی بر بلاک چین خود به دست میآورند. جیانکولا اظهار داشت برندهایی که وب ۳ را به عنوان یک پروژه جانبی در نظر گرفتند، زمان، سرمایهگذاری یا سرمایه کافی برای آزمایش واقعی این فناوری اختصاص ندادهاند. او همچنین بر اهمیت آموزش برندها برای درک ارزش بلاک چین تأکید کرد و گفت که مردم هنوز بلاک چین را معادل بیت کوین (BTC) میدانند. جیانکولا معتقد است برندها دو دلیل برای ورود به وب ۳ دارند: کارایی هزینه و جذب بیشتر قدرت خرید بازار.