کارمند سابق راکستار علت کاهش جزئیات اشیاء داخل خیابانهای GTA را توضیح میدهد
بازیهای Grand Theft Auto همیشه به عنوان آثاری انقلابی در زمینه استفاده از تکنولوژیهای روز شناخته میشدند و این ویژگی را میتوان در تمامی نسخهها احساس کرد. عنوان GTA 6 هم بدون شک چنین ویژگی جذابی را به خود به همراه خواهد داشت.
شاید باورنکنید، اما حتی GTA 3 در زمان خود جزئیاتی را رعایت کرده بود که هنوز هم جذاب به نظر میرسد و به تازگی سازندگان این بازی در رابطه با آن صحبت کردهاند. اگر در خیابانهای بازی قدم میزدید، با زبالههایی مواجه میشدید که در خیابانها پراکنده شده بودند. این ویژگی شاید به خودی خود آنقدرها هم چشمگیر نباشد، اما جذابیت این ویژگی آن بود که این زبالهها به هنگام وزش باد یا حرکت سریع ماشینها در محیط جا به جا و پراکنده میشدند. جالب است بدانید که این ویژگی به طور ویژه در این نسخه دیده میشد و خیابانهای نسخههای مدرنتر تمیز به نظر میرسند.
به تازگی مشخص شده که تمیز بودن خیابانها در نسخههای اخیر دلایل خاص خودش را دارد. Obbe Vermeij، توسعهدهنده سابق Rockstar، در چند ماه گذشته بخشی اسرار توسعه این سری را فاش کرده است. در توییت جدیدی که Vermeij در اوایل این هفته منتشر کرد، توضیح داده شده است که او قصد داشت زباله های متحرک GTA 3 را در San Andreas اضافه کند، اما تمام اعضای تیم با این روند موافق نبودند.
او در مورد اینکه چرا دوستانش موافق این امر نبودند توضیح چندانی نداد، اما بیان کرد که یکی از بزرگترین نگرانیهای تیم «چند ضلعیها یا پولیگانهای» این اشیاء بود که رندر آنها را روندی سخت و بازی را سنگین میکرد. اگرچه این جزئیات نهایتا به San Andreas اضافه نشد، اما شما میتوانید آن را به صورت جزئی در قسمت اول Manhunt تماشا کنید.