فانی لند‌

گوست آو سوشما منبع الهام جهان باز بازی Star Wars Outlaws بود

بازیکنان بسیار چشم انتظار عرضه بازی Star Wars Outlaws هستند و به نظر می‌رسد که سازندگانش یک منبع الهام بسیار خوب داشتند. 

در میان بازی‌های جهان باز، عناوین Ubisoft معمولا با یک الگوی مشخص شناخته می‌شوند. اما به نظر می‌رسد که Star Wars Outlaws قصد دارد هویت منحصر به فرد خود را داشته باشد و فرمول تکراری یوبیسافت کنار گذاشته شده است.  جولیان گریتی در گفتگو با GamesRadar، به صحبت در این زمینه پرداخت. 

کارگردان خلاق Star Wars Outlaws اعلام کرد که بزرگترین مرجع آن‌ها برای این بازی در واقع Ghost of Tsushima از استودیو Sucker Punch بوده است. بازی گوست آو سوشیما تلاش می‌کند به آثار کوراساوا نزدیک باشد و از هنری غربی و کارگردان مثل جان فورد دور است. 

جولیان گریتی توضیح داد: 

Red Dead Redemption فوق‌العاده است، زیرا با جهان باز خود را به عنوان یک دنیای واقعی برخورد می‌کند – نه به عنوان یک لیست از فعالیت‌های تکراری. اما چیزی که من درباره Ghost of Tsushima دوست داشتم، این خلوص در داشتن یک فانتزی برای بازیکن و به آن تکیه کردن بود. این داستان، دنیا، شخصیت و همه چیز با گیم‌پلی به خوبی ترکیب شده و هماهنگ بود. فانتزی یک سامورایی بودن در ژاپن، منبع الهام ما بود.

بازی استار وارز اوتلاز، بازیکنان را در نقش کی وس (Kay Vess) قرار می‌دهد. او که بر خلاف اکثر پروتاگونیست‌ها و قهرمانان دنیای استار وارز یک جدای، جایزه‌بگیر یا حتی اصلا شخصیتی خاص و ویژه نیست به عنوان فردی دزد و مکار توصیف شده است.  سیاره‌های متعددی در جریان بازی حضور دارند که گیمر می‌تواند به آن‌ها سفر کند و ماموریت‌های مختلفی را در آنجا به سرانجام برساند.

Star Wars Outlaws در ۳۰ آگوست (۹ شهریور) برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!